Cauta

duminică, 23 februarie 2020

Bancuri cu extraterestri

Extratereştrii se holbează la Pământ şi comentează :
- Ce-o fi cu fumul ăla care se vede? Iar e un atac nuclear?
- A, nu! Azi e 1 Mai. Au ieşit românii la un grătar!

Un marţian intră într-un local şi cere un whisky.
Tulburat de apariţia ciudatului client, barmanul îi spune, punându-i paharul pe tejghea:
- Zece euro... Ştiţi, n-am mai văzut marţieni...
- Nici nu-i de mirare, replică marţianul. Cu asemenea preţuri...



Într-un sat din România se zvonea că va fi o invazie a extratereştrilor.
Vine Gigel cu vestea la toţi cetăţenii, spunându-le:
- Vedeţi că ne-ar putea invada extratereştrii! Sunt oameni mici de statură, verzi şi cu ochii mari.
După o zi Gigel se duce pe câmp să cosească. La un moment dat vede ceva verzui într-un tufiş. Se apropie şi zice:
- Salut, eu sunt Gigel, pământean şi cosesc.
- Eu sunt Ion, pădurar, îmi fac nevoile.

După o expediţie pe pământ, un astronaut marţian se întoarce acasă. Se prezintă în faţa şefilor săi cu un televizor sub braţ şi le spune:
– N-am putut să capturez nici un homo sapiens, dar am făcut ceva mult mai bun: am adus unul din zeii lor!

Doi marţieni stăteau la bârfă:
-Frate, tu crezi în oameni?
-Poveşti, frăţioare.. poveşti.

Aterizează extratereştrii în curte la Ion şi Maria pentru un schimb de experienţă sexuală. Se duce Maria cu extraterestrul într-o cameră şi Ion cu extraterestra în camera alăturată. Maria, când vede că extraterestrul nu prea e dotat, îi zice:
- Ce vrei să fac eu cu asta aşa mică?
- Păi ştii că la noi dacă ne trageţi de urechi se face cât vreţi voi de mare.
 Începe Maria să facă sex cu extraterestrul până se aude din camera alăturată:
- Marieeee, sari fă că îmi rupe asta urechile!