Cauta

duminică, 23 februarie 2020

Bancuri cu moldoveni

Un moldovean trimite o scrisoare de dragoste, care suna cam aşa: "Maţ fermecat. Sunteţi unsoare pentru mine..."

Un moldovean parchează Dacia sa. Vine altul şi îi loveşte maşina. Moldoveanul:
- Vaaai di mini şî di mini!! Şi-ai facut cu dăşioara me'? Cu iasta îmi duşem copiii la şcoala şî-mi cîştigam pânea! Da' di ci îi a me' strâcatî şî a ta nu?!
- Pai, a mea este Audi!
- Audi, audi, da di şi nu vedi?!


Un moldovean se duce la poştă să trimita o scrisoare în străinătate.
- Par avion ? îl întreabă funcţionara.
- Nu ! Nu păreţi...

Cîte viteze are un moldovean ???
Viteza 4 ..înşet
Viteza 3 ..înşetişor
viteza 2 ..tăt pi loc, pi loc, pi loc..
viteza 1 ...răzămat

Moldovenii şi arabii
– Cum pronunţă moldovenii Arabia Saudită?
– Bre’, s’audi Arabia?

– Am auzât cî ai fost asarî la crâşmî şî te-ai bătut cu şineva şî l-ai băgat în spital. Pi şini? Pi Ionel, pi Gheorghiţî, pi Gicî?
– Şî pi Vasâli…

Cum se deosebesc moldovenii de ardeleni şi olteni?
– Ardelenii merg în grup că sunt proşti grămadă…
– Moldovenii merg câte doi ca sunt proşti, dar se mai ajută unul pe altul…
– Olteanul merge singur că este prost de n-are pereche…

Doi moldoveni la pescuit:
– Bă, Gheorghe, ştii bancul cu undiţa?
– Nu.
– Ghici?!
– Ce, bă?
– Undiţ-am găsit nevasta azi noapte…

Un moldovean pieton în Cluj se plimbă împreună cu un prieten, când trece pe lângă el o maşină şi-l stropeşte de sus până jos.
Bineînţeles, şoferul demarează în trombă.
Moldoveanul, supărat foc:
– D-apăi la noi în Moldova nu se întâmplă aşa ceva. Dacă te stropeşte o maşină pe stradă, şoferul se dă jos, îşi cere scuze, te invită la el acasă, îţi usucă hainele, îţi dă ceva de băut…
Clujeanul:
– Ţi s-a întâmplat ţie aşa ceva?
Moldoveanu:
– Mie nu, nevesti-mii.

Moldovenii s-au hotărât să facă o fabrică de cauciucuri.
Şi stăteau ei şi se gândeau cum să numească fabrica, la care unul zice:
– Hai să-i zâcem „pi buni“, câ am auzit câ italienii au o fabrică „pi reli“ şî tari bini li miergi!

Un moldovean merge cu gloaba la târg.
– Cum trage calul ăsta la căruţă, bade?
– Nu prea trage.
– Dar la plug, trage?
– Nu prea.
– O fi bun de călărit?
– N-aş crede.
– Păi, atunci de ce l-ai adus să-l vinzi?
– Nu l-am adus să-l vând.
– Atunci, ce păcatele mele vrei să faci cu el?
– Vreau să-l fac de râs.

Ştefan, către oşteni:
-Oşteni, să luptăm până la unu.
-De ce până la unu ?
-Pentru că la unu jumătate mergem la cârciumă...

În cabinetul unui medic din… Moldova:
– Dumneata eşti grav bolnav. Ai inima… dilatată!
– Da’ di undi, e di la mamă!

Stire: Moldovenii, cei mai virili români.
Într-adevăr, doar un vasluian poate avea erecţie când vede o babă de 80 de ani.

Un moldovean nu se descurca prea bine prin oraș și întreabă pe cineva:
- Nu vă supărați , caut magazinul de televizoare!
- Nu mă supăr, zice celălalt, căutați-l!

In Moldova, femeilor mincinoase, nu numai ca le creste nasul, li se invinetesc si ochii!