Cauta

miercuri, 19 februarie 2020

Bancuri cu femei










- Dragule, imi iei un telefon?
- Pai si celalalt?
- Celalalt imi ia o tableta.

Cand se imbolnaveste o femeie:
- Sunt bine, doar putin obosita...
Cand se imbolnaveste un barbat:
- Ascultati la mine, dragii mei. Astea ar putea fii ultimele mele cuvinte...


Sotia: Iubitule... Ce faci?
Sotul: Nimic.
Sotia: Nimic? Pai de-o ora tot studiezi certificatul nostru de casatorie.
Sotul: Cautam data expirarii.

Femeile se impart in patru categorii:
1. Domnisoare
2. Doamne
3. Doamne fereste!
4. Mai da doamne!

- Bula, ai vazut vreodata ca femeile sa taca?
- Da. O singura data!
- Cand?
- Cand au fost intrebate care este mai in varsta!

Doua femei stau de vorba pe o banca in parc:
- Sotul meu, spune una, e un inger!
- Al meu inca mai traieste! ofteaza cealalta..

O batrana sedea pe o banca intr-un parc, mangaindu-si motanul. Deodata, apare zana buna si zice:
- Femeie, tu ai fost, buna, milostiva, cinstita, iubitoare si harnica. Spune-mi trei dorinte pe care sa ti le indeplinesc.
- Zana buna, zana buna, fa-ma bogata!
Zana scoase bagheta si dintr-o data aparu un palat si saci multi plini cu bacnote de EURO.
- A doua dorinta, zise Zana Buna.
- Zana Buna, fa-ma tanara si frumoasa!
Zana scoase bagheta si dintr-o data aparu in locul babei, un top model zvelt, bun de marile case de fashion.
- Spune-mi si a treia ta dorinta, i se adresa Zana Buna frumoasei.
- Zana Buna, fa-l pe acest motan un tanar chipes!
Zana Buna, scoase din nou bagheta si-l facu pe motan un adevart Fat-Frumos.
Chipesul tanar se uita la frumoasa fata si-i zise:
- Nu-i asa, ca acum iti pare rau ca m-ai castrat, frumoaso?

Pleaca sotul in alta camera cu mobilul in buzunar. Scoate mobilul si suna acasa. Sotia ridica receptorul.
Sotul:
- Scumpo, te iubesc...
Apoi inchide receptorul. Se intoarce inapoi si intreaba:
- Cine a sunat?
- Nimeni... o prietena...

Se intalnesc doua prietene:
- Buna, draga, felicitari, am auzit ca te-ai maritat... Spune, cum e?
- Foarte frumos! In fiecare seara ne plimbam prin parc, luam o barca si mergem pana in mijlocul lacului...
- Vai, ce romantic! Si?
- Din mijlocul lacului el se intoarce cu barca, iar eu inot.
- Atata distanta! Nu ti-e greu?
- Nuuuuuuuu... m-am obisnuit! Mai greu este pana ies din sac...

- De cate animale are nevoie o femeie pe langa ea?
- De patru: o vulpe la gat, un jaguar in garaj, un tigru in pat si un bou care sa le plateasca pe toate celelalte trei!

Sotul asteapta langa salonul de infrumusetare. Dupa un timp indelungat iese de acolo sotia sa. El se uita la ea, respira adanc si spuse:
- Bine, macar ai incercat...

Chelnerul catre o doamna:
-Ati observat ca sotul d-voastra a cazut sub masa?
-Te inseli draga, sotul meu tocmai acum a intrat pe usa...

Un tip intra intr-o berarie:
- Dati-mi o bere, imi astept nevasta aici.
- Bruna sau blonda?il intreaba chelnerul.
- Nu stiu, de abia a intrat la coafor.

La interviul pentru angajare:
- Sunteti casatorit?
- Nu.
- Ne pare rau, noi avem nevoie de persoane care sunt obisnuite sa se subordoneze...

Un barbat la librarie catre vanzatoare:
- As dori cartea cu titlul "Superioritatea barbatului fata de femeie"!
- Utopie si SF-uri la etajul 1, va rog!

- Mai copile, se plange maica-ta ca vorbeste cu tine si tu n-o asculti.
- Pai sa vezi, taticule...
- Lasa scuzele! Spune-mi cum de reusesti?!

O femeie goala se priveste in fata unei oglinzi si ii spune sotului:
- Mi se pare ca arat groaznic, asa de grasa si plina de riduri... Am nevoie de un compliment...
- Ai o vedere extraordinar de buna!