Cauta

joi, 20 februarie 2020

Bancuri cu pescari

Un poliţist trecut în rezervă, care se cam plictisea, a hotărât să se ocupe cu pescuitul. Şi-a cumpărat manuale, undiţe, şi-a făcut rost de momeală şi s-a dus la baltă. După 4 ore de aşteptare, el reuşeşte să prindă un peşte mic. Furios, poliţistul îl scoate din cârlig, îl apucă de coadă şi începe să-i tragă palme: - Spune unde sunt ceilalţi! Spune unde sunt ceilalţi...
- Bărbatul meu este un pescar nemaipomenit. A prins numai peşti mari în deltă. Uite-l aici în fotografie cu un crap de 10 kg.
- Şi bărbosul ăla din barcă, cine e?
 - A, un curios care trecea pe acolo…

- Vai, dragă, ce a slăbit soţul tău!
- De la pescuit i se trage.
 - Nu ştiam, pescuitul slăbeşte?
- Păi mănâncă ce prinde…

La un restaurant pescăresc:
- Serviţi şi moluşte?
- Servim pe toţi clienţii..

Ilinca citea o carte cu povestiri pescăreşti, întreabă:
- Mămico, oare există pescari care nu prind nimic?
- Cum să nu! Taică-tău este un exemplu strălucit.

Un pescar, văzând un "frate" care stătea concentrat asupra apei, îl întreabă:
- Cum e apa astăzi?
- E atât de minunată că nici peştelui nu-i vine să iasă din ea.

Pescarul prinde un imens crap şi spune mulţumit:
- Te voi duce acasă, la o cină copioasă!
Peştele îi răspunde:
- Mulţumesc, am mâncat deja, nu s-ar putea să mergem la cinematograf ?

Doi pescari între ei:
- Azi dimineaţă am dat cu banu' să văd dacă mă duc cu nevastă-mea la biserică sau vin la pescuit.
- Şi văd că ţi-a ieşit să vii cu noi la pescuit.
- Da, însă a trebuit să dau de 7 ori.