Cauta

sâmbătă, 22 februarie 2020

Bancuri cu Alinuta

Alinuta : - Ai văzut ce ochi are fetita vecinei noastre?
Tata : - Da, foarte frumosi! Dar de ce întrebi?
Alinuta : - Uite-i!


Alinuta : - Mamă, mi-am rupt un deget!
Mama : - Săraca de tine! Unde l-ai rupt?
Alinuta : - În ochii lui Gigel!


Alinuta: - Mamă! Tată! Veniti repede că s-a spânzurat frati-miu în garaj!
Vin ăstia dar nu văd nimic...
Tatăl: - Ce vrei fă proasto, nu e nimic aici!
Alinuta: - Păcaleală de 1 Aprilie, s-a spânzurat în pod!


Alinuta mergea pe stradă cu două furculite în mâini si strigând:
- Cine vrea să se uite în binoclu? Gratis! Satisfactie garantată.
Un trecător naiv se oferă. Alinuta îi bagă furculitele-n ochi. Trecătorul începe să strige:
- Hei, dar nu văd nimic. M-ai păcălit!
Alinuta învârte furculitele si îl linisteste:
- Stai, că încă nu l-am reglat.


Alinuta lipseste 3 zile de la scoală. Când vine o întreabă învătătoarea:
Î : - De ce nu ai venit la scoală?
A : - A murit mama!
Î : - Cum a murit?
A : - A bătut un cui în perete si s-a lovit cu ciocanul peste deget.
Î : - Bine, bine, dar nu se moare din asta!
A : - Se chinuia prea mult si tatei i s-a făcut milă de ea si-a împuscat-o.


- Alinuta, te-ai spălat astăzi pe dinti?!
- Nu, tată!
- Dar ai cui sunt dintii de pe jos!?


A : - Nu vreau să mai vină bunica la noi!
T : - De ce? Doar îti aduce în fiecare seară câte un pahar cu apă!
A : - Da, dar nu-si scoate placa!


T : - Te-ai distrat bine în vacantă?
A : - Da! Am fost cu mama si prietenul ei la mare.
T : - Si ce-ai făcut? Te împăcai bine cu el?
A : - Da! Mă ducea în fiecare dimineată cu barca la vreo 5Km de mal si eu înotam până pe plajă!
T : - Si nu era greu?
A : - Nu, era mai greu să ies din sac!


Într-o dimineată geroasă de iarnă , tatăl Alinutei o dădea pe respectiva cu capul de bordură. La un moment dat , o vecină care n-avea ce face :
- Aveti grijă să nu îi cadă caciula din cap si să răcească ...
- Nu vă faceti probleme : i-am fixat-o cu două piroane.


- Hai , tăticule , lasă-mă să mă joc cu bunica .
- Nu se poate dragă.
- Te rooooog .
- Bine, dacă insisti, dar să stii că e ultima oară când o dezgrop.


- Alinuta , fii drăgută si fă-i o baie fratelui tău.
După vreo juma' de oră tatăl intră în baie ... Alinuta îl tinea de urechi pe frătiorul său si îl trăgea prin apă.
- Alinuta , mai pune mâna si mai freacă-l si tu .
- Ce-ai înnebunit, vrei să mă opăresc ?


Alinutza se duce la vrăjitoarea cea rea :
- Fă-mă si pe mine o lebădută...
- Hai fetito, n-ai ce face? Eu am treabă aici...
A doua zi la fel, a treia...După vreo săptamână vrăjitoarea exasperată zice :
- Bine, te fac lebadută, da' de ce vrei tu neaparat să fii o lebădută ?
- Uite-asaaa...


Alinutza :
- Tată, ai văzut ce ochi frumosi are mama ?
- Nu!
- Uite-i!!!


Alinuta :
- Mamă, am obosit, mai e mult până la bunicuta ?
- Taci si sapă !


Alinuta : Mamă când e gata piscina ?
- Taci si scuipă!


Alinuta :
- Mamă, pot să-i tai o ureche lui tata ?
- Nu, mai lasă-l să fiarbă 10 minute.


- Alinuta hai la strand!
- Nu vin pentru că nu stiu să înot si dacă mă înec mă bate tata.


Alinuta :
- Mamă, de ce fuge tata în zig-zag ?
- Taci si mai adu gloante !


Alinuta cu frătioru se jucau în pădure de-a William Tell. Frătioru' pune un măr pe capul Alinutei, se îndepărtează câtiva metri, ocheste si săgeata se înfinge direct în ochiul stâng al Alinutei.
Frătiorul : - Iartă-mă, Alinuta, n-am vrut ! Vrei să ne mai jucăm ?
- Da .
Povestea se repetă si fratioru îi scoate si celălat ochi. O întreabă iar:
- Iartă-mă, Alinuta, n-am vrut ! Vrei să ne mai jucăm ?
- Nu, pentru că a zis mama când se întunecă să mă duc acasă.


Într-o zi ploioasă de august, toată familia Alinutei era adunată în sufragerie. Toti stăteau linistiti numai Alinuta făcea ture în jurul mesei. Fugea ca nebuna, pardon ca sadica, nu se mai sătura. Face 100 de ture, face 200 de ture si când era pe la a 281-a tură tatăl ei se ridică si zice nervos:
- Alinuta, dacă te mai misti atâta îti bat si cealaltă mână în cuie.


- Bunico, mă lasi să mă joc cu tâtele tale?
- Bine, dar să nu iesi din curte!


- Mami, pot să mă joc cu bunicul ?
- Da, dar pe urmă să-l îngropi la loc!


- Alinuta, nu te mai juca cu foarfeca, că faci numai degete pe jos!


Mircea, copil sărac si amărât, care nu are ce mânca, se duce la sora sa Alinuta si îi zice:
- Măi sor'mea, dă-mi si mie ceva să mănânc, că-mi chiorăie matele.
Alinuta: - Măi Mircea, prăjeste-ti si tu un ou!.
Mircea: - Da' de ce nu-ti prăjesti tu o tâtă?


Alinuta mergea pe stradă foarte îngândurată si mestecând continuu. Se întâlneste cu o prietenă care o întreabă:
- Ce mesteci?
- O lamă.
- Orbit cumva?
- Nu, Gilette!


Mama: - Alinuta, mergi în sufragerie si vezi ce ti-a pus Mosu' sub brad.
Alinuta: - Dar mama, suntem în mijlocul verii, Mosu' nu trebuia să vină iarna ?
Mama: - Asa vine la copiii cu leucemie...


Mama: - Alinuta, nu te mai plimba prin fata televizorului! Si scoate-ti odată latul ăla de la gât!


La un colt de stradă un orb cântă la muzicută. Vine Alinuta si-i schimbă muzicuta cu un brici .
Orbul a început să râdă cu gura până la urechi.


Alinuta vine de la scoală :
Alinuta: - Mamă, Gigel are un ceas cu cronometru ...
Mama: - Lasă, lasă, că ce ai tu n-are nimeni!
Alinuta: - Da, si Ionel are breloc cu 10 melodii ...
Mama: - Lasă, lasă, că ce ai tu n-are nimeni!
Alinuta: - Da, si Marcel are jocuri electronice ...
Mama: - Lasă, lasă, că ce ai tu n-are nimeni!
Alinuta: - Da' ce am eu mă mamă?
Mama: - SIDA, fata mea, SIDA.


- Tată m-am plictisit să mă tot învârt atâta!
- ...
- Tată m-am plictisit să mă tot învârt atâta!
- ...
- Tată m-am plictisit să mă tot învârt atâta!
- Taci, că-ti bat un piron si-n celalalt picior!...


La bloc, copiii strigau la mama Alinutei :
- Tanti, o lăsati pe Alinuta la fotbal?
- Da copii, da' Alinuta nu are picioare ...
- Tanti, o lăsati pe Alinuta la fotbal?
- Da copii, da' Alinuta nu are mâini ...
- Tanti, o lăsati pe Alinuta la fotbal?
- Da copii, da' Alinuta nu are decât cap!
- Nu-i nici o problemă că sare asa de bine ...


- Mami, e departe America?
- Da Alinuta, e departe!
...
- Mami, e departe America?
- Da Alinuta, e departe!
...
- Mami, e departe America?
- Da Alinuta, e departe!
...
- Mami, tot departe e America?
- Da! TACI si înoată mai departe!